mytruestory

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Bildbomd del 2!

Av Elin Johansson - 22 oktober 2011 12:00

   TURKIET 2011!!


  blev bjuden på te av de som jobbade på stranden ^^


  åkte banana boat!! så jävla kul är det!! det kommer fler bilder på det med! :)


  det stora fina hotellet låg bakom vårat hotell och det såg fasen helt magiskt ut! :o Side prenses heter det om något vill veta :P


    vi har även varit lite kulturella då vi...

  gick på Opera som var på Amfieteatern en kväll! det var faktiskt helt magiskt! att sitta där i min favoritklänning som jag sytt själv ;) den som är på någon bild innan :P det var ungefär 25-30 grader och lyssna på helt sjuka röster och det var Megamycket fol som ni ser på bilden ^^ något jag verkligen skulle kunna tänka mig att göra om!!


  resan hade dock ett slut och här är en bild från lobbyn när vi väntar på bussen som skulle ta oss till flygplatsen... i bakrunden (typ högst upp till höger) ser ni en stoor balkong och den var våran!!


En helt underbar resa som jag skulle vilja uppleva igen!! och någon gång SKA jag tillbaka dit!! :D


puss och kram! <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Johansson - 4 december 2011 22:22

jag saknar dig.

Av Elin Johansson - 8 november 2011 18:44


att vara med dig var det bästa som har hänt mig.. nu är det 36 dagar sen det inte blev vi.. jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. jag vill träffa dig NU men jag kommer inte kunna hålla tårarna tillbaka och jag vet att du inte vill ...

Av Elin Johansson - 24 oktober 2011 21:00

jahpp... då var det måndag igen och skolan.. men idag hade vi temadag emd tanke på att det var FN-dagen så jag va på 2 sjuuuukt tråkiga föreläsningar och ett roligt "rollspel" :) nu på kvällen har det verkligen inte hänt något! :s har städat lite o...

Av Elin Johansson - 23 oktober 2011 22:07


Hejsan :) idag har jag varit.... TRÖTT! :S man har ju såna dagar ibland och idag hade jag en :) jag har iaf varit i borås en sväng för att äta gå middag med en del utav släkten på min fars sida :) det var megagott verkligen! och "mjukglassbuffén" v...

Av Elin Johansson - 21 oktober 2011 21:15

TURKIET 2011! :D 14 sep - 21 sep       underbara hotellet Sweet park som var helt nybyggt! det höll fortfarande på att byggas lite så vi fick ju resan mycket billigare än annars! vi såg nu att det var nästan 2000 kr billigare så vi var rätt gla...

Presentation


Detta är mitt sanna liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards