mytruestory

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Johansson - 29 april 2011 22:08

tillbaka lite smått nu^^ ibland har jag tråkiga kvällar och då är jag tillbaka här :P


idag har jag varit sååååååå irriterad på vissa människor! :@ det är alltså 3-4 stycken i min klass som är sådär LITE störande... pratar om helt ovesäntliga saker Hela tiden verkligen :O hoppas det slutar snart... annars kanske det blir action i klassrummet snart... ;) hahah xD


iaf så är allt bra annars! :D imorgon har jag match med mitt älskade sollebrunn! :D fasen vad jag är glad att jag bytte lag faktiskt! :) jag har så sjukt roligt varje träning och man bara längtar tills nästa tillfälle! :D och man kan ju inte annat än älska bill och bull! xD hahah ^^ jag(bull) och Johanna Ekelund (bill) VI ÄGER!! :D hahah :D puss på sollebrunn! :D

nu taggar jag inför imorgon med lite big brother! love it!

hoppas ni sover gott!

puss och kram! <3

Presentation


Detta är mitt sanna liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards