mytruestory

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Johansson - 28 juni 2011 22:05

nu har äntligen Morden i Midsomer börjat!!! :D dock med ny Mr. Barnaby men jag gillat han faktiskt! :)


 

inspector jones, Mr.Barnaby (den gamla) , Mr.Barnaby (den nya!)


puss och kram! <3 

Av Elin Johansson - 27 juni 2011 12:51

den senaste veckan har varit fullkomligt fullproppad men helt sjukt underbar!


den började med att i måndags drog vi ner husvagnen till Ullared och var och shoppade 2 hela dagar! :D och gud vad mycket jag hittade! jag kan nog fixa bilder på allt också så ni får se :)


sen kom vi hem och på onsdagen så var det dags att åka och shoppa lite till i göteborg med syster för att sen kolla på IF Elfsborg- IFK Göteborg...och det skulle så vara straff! och Elfsborg skulle ha vunnit! (såklart!:D)


Torsdagen började med att mormor kom hit för att hjälpa mig att sy klart min fina klänning som skulle vara klar tills midsommar! :D oh shit vad nöjd jag blev! (bild kommer!) sen packade jag mina väskor och drog ut till mitt älskade Varholmen! <3 där väntade midsommarfirande och massa mys!


det blev en sjukt rolig helg som jag kommer berätta mer om! :D dock har det sina konsekvenser så nu är jag sjuk (ont i halsen) och vi har match idag och jag kan inte vara med :'( FAN!!!!!


    här kommer i alla fall 2 helt sjukt underbara bilder ifrån Varholmen, mitt paradis! <3 dessa är från midsommar förra året :) <3


puss och kram! <3 

Av Elin Johansson - 19 juni 2011 13:22

snart kommer min älskling hanna hit! :D seg är hon dock! :P men nu är hon påväg! :D

senare idag styr vi kosan mot ullared!! :D


  underbara hanna! :D <3

Av Elin Johansson - 18 juni 2011 23:59

jaa... en lite udda men xD till frukost åt jag iaf mannagrynsgröt som blev ganska misslyckad xD den blev som mjölk med lite gryn i...hahaha men men xD eftersom det inte blev så mycket till frukost så gjorde jag en smörgås också :)


dessvärre blev det ingen lunch idag eftersom jag hade en match ivägen :S men sen blev det allt god mat!:D då åt jag "twisters" och lövbiff tillsammans med cafe de paris-sås! :D gud va gott det va! :D och till efterrätt blev det glass med varma hallon och smält choklad! :D MUMMA!


kram Elin Johansson <3 

Av Elin Johansson - 18 juni 2011 09:00

nu är det dags att berätta lite om mina föräldrar:)


Min papi är 42 år och heter Benny Johansson:) han kommer ursprungligen från Jonslund (en liten by som ligger mitt ute i ingenstans ungefär haha xD) men nu bor vi ju i Vårgårda:)


Min mamma är 38 år och heter Malin Jansson :) för er som inte listat ut det så är mina föräldrar inte gifta! vilket jag ogillar lite för jag tycker giftemål är det finaste som finns ^^ menmen xD min mamma kommer iaf ifrån Ytterby och jag kommer inte ihåg när hon flyttade till Vårgårda ^^


de 2 träffades när mamma var 17 och pappa var 20 år och ett år senare väntade de min syster! :D snabba puckar men de var kära och var med på allting och se hur bra det blev! 


jag ser verkligen mina föräldrar som mina största idolen och jag älskar dom mer än någon annan! <3


puss och kram! <3 

Av Elin Johansson - 17 juni 2011 09:00

det här kan man ju tolka olika men jag kan säga att min första "pojkvän" hade jag redan på dagis när jag var bara 3 år ^^ då var jag tillsammans med en kille som heter tobias yngve och han är ett år yngre än mig ^^ men jag kallar inte det kärlek utan den första kärleken som jag har haft är nog ingen för jag har inte riktigt haft någon^^:/ tråkigt men sant :S någon dag gyker han väl upp och ju snarare desto bättre så man får njuta så länge man kan :)


puss och kram!

Av Elin Johansson - 16 juni 2011 00:02

Hej allihopa! jag heter Elin Mikaela Johansson och jag är 16 år (17 snart) och jag bor i det lilla samhället Vårgårda :)

det jag älskar allra mest i mitt liv är Fotboll och familjen såklart och även mina underbara vänner!

Jag började spela fotboll när jag var 4,5 år i en liten fotbollsskola för att sen spela i Vårgårda IK i 11 år och nu spelar jag i Sollebrunns AIK sen en tid tillbaka:) jag trivs jättebra och vi ligger i division 3 :)

nog om fotboll:) min familj består av 3 personer + mig:) min mamma och pappa samt en storasyster:)

Förresten läser jag samhällsprogrammet på Sundlergymnasiet här i Vårgårda och jag har Fotboll som tillval :D

vad kan jag säga mer? jo, min favoritplats på hela jorden är nog berget utanför våran sommarstuga på Stora Varholmen! bilder kommer komma så småningom:)

 det va lite om mig! :D

puss och kram!! <3

Av Elin Johansson - 15 juni 2011 23:59

för att komma igång lite och samtidigt så ni får veta lite saker om mig ska jag göra den klassiska 30-dagarsbloggandet:) alltså en nyht eller något om mig varje dag :)

hope you like it! :D


puss och kram! <3 

Presentation


Detta är mitt sanna liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards