mytruestory

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin Johansson - 28 februari 2011 20:41

en sak som är lite tråkigt just nu är att jag inte har någon kamera :/ ni aknske har märkt det genom att det inte finns så många bilder i bloggen än :/ men jag önskar mig en i födelsedagspresent (27 augusti, sent jag vet men bättre än inget) sen så kommer min syster hem i april och hon har ju kamera så då snor jag hennes lite smidigt tänkte jag :D haha xD men detta är alltså varför det inte är så många blder i bloggen för stunden! :)


puss och kram! <3

Av Elin Johansson - 25 februari 2011 22:14

gud vad jag saknar lucian! jag har inte träffat flickorna på över en månad nu och det är Väldigt tråkigt! jag läste igenom min blogg och filmen och så på http://alingsastidning.se (gå in under webb-tv för att se filmen, och veckans blogg och bläddra ner lite för att hitta min blogg)

men alltså gud vad jag saknar det!!!

  

MISS YOU GIRLS!! <3


puss och kram! <3

Av Elin Johansson - 25 februari 2011 19:47

nu ska här göras pizza! :D gud så gott!:) sen blire lets dance och mys med familjen :)


pusshejj! <3

Av Elin Johansson - 24 februari 2011 13:56

sitter just nu i biblioteket men fina vänner och väntar på att nästa lektion som börjar som är samhällskunskp A ^^ lite segt men det går allt :) slutar halv 4 och det är segt.. men bara en och en halv timma kvar nu! :D sen blir det hem och plugga naturkunskap och sen blir träning + matchgenomgång! :D har match på lördag så :) imorgon är det fredag och det käns så jäkla skönt! :D

nu måste jag gå! :D pusshejj! <3


 

Av Elin Johansson - 22 februari 2011 22:16

jag vill ha sommar! NU!! jag kommer tjata och tjata om det tills jag får det! jag vill ha sommarlov! asså känslan av att man har 10 veckors ledighet framför en är ju bara underbar! :D


  

här är en bild från skolavslutningen förra året som var helt underbar! (dock regnade det^^) men då kände jag den känslan och det skulle bli så himla kul! :D

+ att jag älskar klänningen jag har på mig där! :D ska kolla om jag kan hitta någon fin bild på den :d annars får jag ta en på den nu för shit va fin den är! :D


puss och kram! :D <3

Av Elin Johansson - 20 februari 2011 21:46

nu är jag hemma. lovet är slut. imorgon är det skola..


behöver jag säga mer? ^^

Av Elin Johansson - 17 februari 2011 21:13

idag har det varit shopping på schemat! :D vad jag har shoppat får jag se när jag lägger upp^^ har inte så mycket tid just nu och inte så bra kamera heller direkt.. har bara webkameran och den ser man inte särskilt bra i om man säger så:) men jag har shoppat en asfin jumpsuit, 2 linnen, ett par skitsöta skor (!) och massa smycken! ^^ jag har iaf haft en riktigt bra dag! :D


sitter och kollar på svensk maffia och shit vad gripande programmet är! :o men snart är det sovdags! ;) :D

puss och kram! :D  

Av Elin Johansson - 16 februari 2011 19:38

mmm! har precis smällt i mig en pizza efter att ha åkt 2 mil idag! :D det skulle ju ha blivit 2,6 men det orkade jag inte ;) utan jag körde 2 mil men då lite fortare så det blev en jäkla träning endå ^^


nu sitter jag och pappa och väntar på att mamma, mormor och morfar ska komma! :D dom kommer i vilken sekund som helst nu :D ska bli skoj faktiskt :) börjar allt sakna mamsen! ^^


imorgon väntar en aschillig dag för jag har träningsfri dag! :D så det blir bara shopping med mamma och mormor under tiden som pappa och morfar åker en sväng :D sen fick jag precis reda på att sofia och sofie kommer till Mora imorgon! :D blir troligtvis en fika med dom nån dag också ^^ om jag hinner ;) det är mycket som ska hinnas med dessa dagarna! Bowling, skidor, bad, shopping, ännu mer shopping och massa annat! :D men shit vad kul! :D

jag hade verkligen glömt hur skönt det är att vara osminkad^^


puss och kram! <3  

Presentation


Detta är mitt sanna liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards