mytruestory

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin Johansson - 27 maj 2011 23:29

okej, nu är det såhär att jag vet inte vad som händer... jag kan verkligen inte sluta tänka på dig... du finns där i tankarna hela tiden men kan det verkligen gå såhär fort? kan det vara äkta känslor då? det känns bara så konstigt och jag vill bara att du ska vara här.. ^^


iaf så ligger jag i sängen nu och kollar på "dating in the dark". ett program där folk dejtar varandra i helt mörker så de ser inte den andre^^ ganska komiskt ändå :P

snart är det sleepy time! :D


imorgon är det vårmarknad här i vårgårda som man får ta en kik på:) annars är det bara chill för jag är ensam hemma :P


från en photoshoot för ett tag sen :D



   puss och kram! :D

Av Elin Johansson - 18 maj 2011 21:00

Okey. It is time to open up for real... I am not totally ready and thats why I am writing this in english because I feel that it is easier that way.


the thing is that I started thinking of you...

For about one year ago I really liked you and

I told you that i did but you didn't knew what

you wanted.. apperently you didn't like me because

today I am missing you a lot... and I have no idea if

you even think about me :/ I hope you do but i don't know.


To me, you are perfect  and in front of you I want to be

perfect because I want you to recognize me.

When I am sitting close to you my heart starts beating faster

and faster and i don't know what I am going to do...


forbidden love is hard.. to hard

 

  

my eyes can sparkle

my lips can smile

but no one can see

the sorrow in my heart 

 


Av Elin Johansson - 18 maj 2011 20:16

dagen har faktiskt varit ganska bra! jag vaknade imorses och gick upp för att åka till skolan och göra nationella provet i Matte A :) och det gick ganska bra faktiskt! :D tror jag iaf.. man vet ju aldrig ;) sen hade vi Naturkunskap och då gjorde jag nägot jag velat en ganska lång tid...

jag sa till några i min klass att sluta ställa alla dessa extremt onödiga frågor! åh vad jag har stört mig på det länge men nu är det sagt i alla fall! :D och jag är glad och hoppas dessa onädiga frågor slutar ställas! :D


när jag kom hem så kollade jag på "ingen kan älska som vi".

och gud vad jag älskar den filmen! jag skiter i att den är inspelad 1988 och att den då är skitgammal för oj vad bra den är! för er som inte har sett den så... SE DEN! :D

filmen fick mig att börja tänka lite... det finns en som är väldigt lik "johnny" som är en av karaktärerna... och visst kanske man fick lite röda kinder... :$

hihi ^^

thats it for today! :D have a lovely evening and I´ll see you soon! :D


Puss och Kram! <3 



Presentation


Detta är mitt sanna liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards