mytruestory

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Johansson - 27 mars 2011 20:47

hejsan allesammans:) anledningen till att det inte har blivit så mycket bloggning är att som jag sagt förut så har jag ingen kamera för tillfället! :O min är sönder :'(

men nu är det bara 2,5 vecka tills min syster kommer hem och hon har ju sin kamera så den snor jag nog en del tills min blir lagad eller jag får en ny ^^


puss och kram! <3

Av Elin Johansson - 18 mars 2011 22:39

här kommer tre av mina vänners bloggar! :D jag läser alla tre och diggar dom! :D

(jag har länkat till dom nere i spalten till höger också :P)


   

underbara Elins blogg får ni inte missa! hon är en helt sjukt bra tjej som alla borde känna!!:D  ni läser den här --> http://trollet.devote.se


  

Ellinor friströms blogg! :) en sjukt bra vän som jag kan prata om allt med! :D

bloggen --> http://ellinorfristrom.bloggplatsen.se


  

sist men inte minst! självaste Maria Max! tjejen jag lärde känna under lucian! och det ångrar jag verkligen inte! :D hennes grymma blogg --> http://snyggbabian.blogg.se


puss och kram! <3

Av Elin Johansson - 16 mars 2011 21:42

idag hade jag såna sjuka vårkänslor! första gången för både solglasögon och skinnjacka <3 man kan inte annat än att gilla! :D fasen va underbart!!


finns bara ett problem.. och det är att det ska snöa imorgon -.- !! fan jag DÖR!! :(


nästan en vårbild ^^ (dock från förra året) 

 

puss och kram!! <3  

Av Elin Johansson - 14 mars 2011 22:41

hej :) det va ett tag sen men man behöver lite breaks då och då ^^

men nu har iaf en extremt tråkig sak hänt. västgöta är slut :( det va en rolig tid men nu är det över..  berättar mer om allt snart:/ för nu ska jag sova! :D


   elitlägret för 2 år sedan <3 


puss och kram <3

Presentation


Detta är mitt sanna liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards